SNART JUL...

december 15, 2017



Ja ni undrar väl vart jag har tagit vägen... det är glest mellan inläggen nu. Men jag hoppas att jag ska få upp ångan lite framöver. Jag har mest varit förkyld tycker jag, envist som tusan och varje dag efter jobbet har jag liksom packat ihop, vilat, sett en film och sen slocknat. Men nu känner jag att energin och livet kommer åter och jag kan börja tänka på julen och allt härligt som händer framöver. 

En julkapp har jag lyckats åstadkomma... hm ligger lite efter där kan jag konstatera men jag har i alla fall börjat tänka till kring jularrangemangen till juldagarna och det är vackert så. Jag brukar komma igen på upploppet så det ska nog bli en jul i år också. I år kommer ju vi alla att vara samlade på Gotland och det ska bli så mysigt. Åker ner till ön så att vi får ett par dagar innan julafton därnere och då lär det vara full fart för att fixa till allt. Jag längtar...




På jobbet har jag kommit in i fasen att jag börjar avsluta och avrunda saker. Det är inte så mycket tid kvar nu. Några dagar nästa vecka, ledig mellandagarna, lite jobb från Gotland, några avslutande dagar efter nyår och därefter några lediga dagar innan jag startar upp på nya jobbet. Är så taggad för nya jobbet men jag har jobbigt med att jag ska skiljas från mina nuvarande kollegor som jag trivs så himla bra med. Det finns alltid en plus och minussida med att byta jobb eller hur?

I kväll är P på julfest med jobbet på Berns och jag ska snart festa till här hemma med lite färska räkor i min ensamhet. I morgon blir det lite allmänt fix och sen kommer vår bästa Peter på middag. Då ska vi fira i champagne som vi alltid gör när vi träffas!

Ha en fin fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images