NÄR VINTERN MÖTTE VÅREN...

mars 18, 2018



 Idag gick jag och min fina vän Maria med vovven Molly en skön promenad och vet ni vad... idag hände det äntligen... att man kunde märka att våren liksom trängde sig på. Solen värmde, snön smälte undan, man kunde höra det där karaktäristiska droppet från takrännorna och i de små bäckarna vi passerade så rusade vattnet fram. Som jag har längtat... 

Mysigt att få lite tjejtid också och att få strosa längs med havet och i skogen.




Idag har vi också hunnit med en fika hos andra fina vänner; Markus & Maria och en snabb sväng förbi mina föräldrar för att säga hej. Nu är vi tillbaka på landet, har tänt en brasa i kaminen och snart är det dags att laga middag. 

Vilken skön och härlig helg vi haft men som vanligt fattar jag inte vart den tog vägen. I morgon blir det en dags jobb på Visby Airport sen är det dags att resa hem till Stockholm igen. I veckan och nästa helg väntar roligheter så det känns ändå bra att runda av den här svängen på ön och åka tillbaka till storstan igen.

Ha en fin avslutning på helgen!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images