VACKRA TULPANER...

mars 11, 2018



Visst är de vackra; tulpanerna vi fick av våra vänner som var här både i veckan och i går kväll. De två buketterna blev tillsammans en riktigt maffig fin bukett här på vårt köksbord. Det finns ju så många olika varianter nu och just den här är verkligen en favorit.

Vilken rolig kväll vi hade i går kväll tillsammans med Lasse och Maria. Som alltid så många skratt och härliga samtal och kvällen bara flög fram. Så kul att vi har dem nära både här i Stockholm och på Gotland.




Nu är det snart dags för en power walk. Det är dags att börja röra på fläsket igen efter några veckors krasslighet men nu tror jag faktiskt att det håller. Jag hostar fortfarande men det är inte i närheten av vad det varit. Och jag får sova på nätterna igen vilket är så skönt. 

I övrigt ser jag fram emot en rolig vecka; ska fira en fd kollega som fyllt år, hämta min lilla älsklingsLoa på dagis för första gången och sen bär det av ner till Gotland igen på onsdag. Den här gången stannar vi över helgen och jag ser så mycket fram emot en helg på ön. Håller tummarna för att snön försvinner så att vi kan få lite vårkänsla också. 

Ha en skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images