FABRIKEN FURILLEN ... JAG DAMMAR AV ETT GOTLANDSTIPS...

juni 14, 2018




Om ni åker till Gotland i sommar så måste ni åka hit, till Fabriken Furillen som ligger på en ö på nordöstra sidan av ön. I ett gammalt kalkbrott inom ett före detta militärt område hittar man idag ett snyggt hotell med restaurang i en väldigt speciell miljö. Här har en och annan modefotograf gjort ett och annat jobb kan jag säga. 

Miljön är magisk. Måste upplevas!






Ett av hotellrummen ser ni här ovan...





 Det var några år sedan vi var här så det börjar bli dags att göra ett återbesök. Det får nog bli en liten tur dit i sommar.

Idag har jag kört hemmakontor och har fått undan massor. Man får passa på när man inte har några fysiska möten inbokade. Jag har också varit med och hämtat det älskade lilla barnbarnet på förskolan nu mot kvällen. Älskar att vi bor så nära varandra att det är så enkelt att träffas lite hit och dit. Snart är det sommar och ledigt och då kan vi få umgås ännu mer. 

Sista jobbardagen för veckan i morgon. Ska bli kul att träffa alla kollegor igen när vi alla samlas på fredagsmöte. Vi alla reser och far rätt mycket i veckorna men just nu har det varit lugnt för min del och därför ser jag lite extra fram emot att träffa alla i morgon. Men sen checkar jag ut och tar ledigt...

Lucky weekend!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images