EN BLÅSIG DAG OCH EN BÅNGSTYRIG KAPPA...

oktober 18, 2018



Jag vet inte hur många försök vi gjorde för att få till en bild på mig framför stadshuset i helgen som gick när vi promenerade över till Söder. Det var varmt men blåste friskt och hur vi än gjorde så gled kappan in mellan benen eller for iväg rakt åt sidan. Håret ville inte heller hålla sig på plats så till slut gav vi upp. Det fick bli som det blev...







Som jag sagt tidigare så har jag snöat in på rutigt och de här byxorna kommer från H&M och kostade inte många kronor.

Nu har det blivit sådär knasigt igen att jag ligger en dag före i veckoschemat. Hade torsdag hela dagen igår och jag vet inte varför det blir så. Jag hade i alla fall en jättemysig kväll hemma hos min fina kompis Maud igår kväll som jag har känt sen gymnasietiden. Hon har ju bott här i Stockholm i 100 år och det är så roligt att vi kan ses lite mer frekvent nu när jag också bor här. Vet att du läser det här Maud. 1000 tack för en jättemysig kväll!!! Vi ses snart igen!

Nu är det i alla fall torsdag och nu laddar jag för bloggträffen i morgon. Den här gången är det fina Pernilla som fixar och donar och hennes blogg hittar du HÄR . Det kommer att bli en härlig kväll. Det känner jag mig säker på!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images