JAG HAR SNÖAT IN PÅ SKIRA PARTYTOPPAR...

november 20, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Gina Tricot.


Hej hej!

Hoppas att ni har det bra så här mitt i veckan! Jag är så in i bomben trött eftersom jag sov som en kratta inatt men snart ska jag få krypa ner i sängen och läsa lite innan jag stänger mina blå.

Jag har verkligen totalt snöat in på puffiga skira blusar och jag hade ju en liknande, fast blommig, på mig på festen i lördags som jag visade i det HÄR inlägget. Ikväll hittade jag några fina toppar till som jag tänkte visa er. 


Jag känner mig inte alls bekväm i att bara ha en fin bh under en så tunn topp så jag använde ett linne under min men armarna lät jag vara bara. Båda varianterna funkar ju beroende på vad man känner för.

Den här svarta hittar du HÄR.



Den röda varianten finns HÄR.



 Och den här varianten som är en lite längre kavajmodell och som är sååå snygg hittar ni HÄR.

Nu är det dags för mig att börja fixa till mig inför natten och kan ni tänka er att jag redan är klar med min packning inför jobbtrippen ner till Gotland torsdag till fredag. Jag har det!!! Jag kan packa i tid när jag väl tar tag i det.

Vi ses!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Tyckte kavajmodellen var jättesnygg.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den snygg!!! Ha en fin fredagskväll.Kram //Tina

      Radera
  2. Så himla läckra! Och det du visade innan var också så himla coolt! Jag har några genomskinliga också, men väljer också ett linne under. I alla fall oftast :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images