RESEPLANERING...

juni 04, 2013


Nu planeras det resor för fullt här hemma. Känns ju lite konstigt att planera en resa till februari när det precis börjat bli sommar här hemma men när jag ser de här bilderna från senaste familjeresan till Thailand så får jag en galet härlig känsla i kroppen. Jag vet att man inte får säga så just nu men jag längtar nästan efter att det skall bli februari igen. Vi tittar och letar för fullt men oj vad vi har svårt att bestämma oss. Vi vill ju åka till så många ställen och det finns ju så himla mycket att välja på. I morgon skall vi försöka komma till skott och boka.





















Banana pancakes smakar väl aldrig så bra som på en strand i Thailand!




Yummi yummi!!





























De här firrarna längtar jag inte efter...





Moi!

Jag får hoppas att mina drömmar i natt vägleder mig rätt vad gäller val av resmål :)


KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images