BILDBEVIS...

augusti 03, 2013



Sådärja! Då har jag tagit mitt andra dopp för i år. Idag har det varit sjukt varmt men det har samtidigt blåst en del så det var inte helt glasklart att det skulle bli ett dopp för min del. När jag badar - eller snarare doppar mig - så kan det gärna få vara kallt i vattnet men det MÅSTE vara varmt när jag kommer upp. Blåser det för snålt så blir det inget. Idag var det tillräckligt varmt så ett litet svalkande dopp blev det i alla fall :-).








Idag visste vi att det skulle vara galet mycket folk på Tofta Strand. Det är det alltid sista helgen i juli om det är fint väder. Toppenväder, helg och sista semesterdagarna för de allra flesta bäddar för trängsel. Det här är alldeles för mycket folk för min smak egentligen men idag orkade vi inte åka någon annanstans utan vi ville bara vara och det gick ju rätt bra ändå.








Nu har vi varit på afterbeach på vår egen altan och skall alldeles strax tända på grillen. Det är slut på sköna lata dagar för den här gången; bara en dag kvar sen är det dags att börja jobba igen så det gäller att passa på att njuta ända in i kaklet!

Ha en skön lördagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images