KÄRLEK...

augusti 28, 2013



I morgon skall vi gå ut och äta på det här favoritstället för vi firar ett litet jubileum jag och min älskade P; årsdagen för när vi bestämde oss för att satsa på oss! Det har gått ett och annat år sedan dess och det är så häftigt att fortfarande känna samma känslor i kroppen nu som då när jag ser honom i olika sammanhang. Det häftigaste av allt är att känna att han ser på mig med en blick som förmedlar att han känner precis likadant. Jag skall göra allt, allt, allt som står i min makt för att vi båda alltid skall känna så. 




Litet och litet jubileum förresten, det här är inte litet; det är hur stort som helst! Hela mitt liv ställdes ju på sin ände när jag träffade honom, han med stort P. I morgon skall det firas så att det står härliga till på Amarillo. Det kan jag lova!

Älskar dig P!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images