EN KÄRLEKSSTEN...

februari 19, 2015



Den här kärleksstenen hittade jag och P på vår allra första riktiga dejt. Vi var på en strand här på ön och helt plötsligt så låg den bara där. Ett tecken om något att kärleken fanns där och bara väntade på oss. Stenen ligger alltid på en central plats hemma hos oss som en påminnelse om den där dagen och för att vi aldrig skall glömma hur det kändes där och då. Och vet ni vad som är det allra härligaste? Det är att vi fortfarande känner lika starkt för varandra efter alla år. Vi pratade om det senast i går kväll om hur lyckligt lottade vi är över att få leva tillsammans med alla dessa känslor av trygghet och framförallt kärlek. Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag. Min P!




Något jag inte älskar så är det min migrän. Jag skulle gärna avsluta det förhållandet om jag kunde men den är en riktig stalker. Som tur är så förföljer den inte mig så jätteofta och jag har inte den allra värsta varianten som är relaterad till att jag dricker eller äter något olämpligt men den däckar mig rätt ordentligt en hel dag när den väl slår till. Idag har varit en sådan dag… Men nu börjar jag kvickna till och bli mitt vanliga jag igen och det är skönt att det är över för den här gången.

I morgon är det redan avrundning av den här veckan och vi skall äntligen få tillbringa hela helgen ute på landet. Det skall bli så sagolikt skönt att få stänga dörren till vardagen för ett par dygn och krypa in vår lilla kokong av lugn och ro. Nu är det ju bara några månader kvar tills vi skall flytta ut dit igen och nu kan jag verkligen känna att våren och inledningen på sommaren är inom räckhåll. Visst är jag förvånansvärt positiv fast vi ff är kvar i februari :-).

Ha en fin torsdagskväll!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images