SPORTLOVSFRUKOST...

februari 27, 2015



Bästa starten på dagen, eller hur? En sovmorgon och sen en riktigt rejäl långfrukost med alla möjliga önskningar på bordet. Det behövdes ingen lunch idag kan jag säga…

Det var lyxigt att få vara lite ledig en förmiddag så här spontant också. Nu har jag rasslat av ett jobbmöte, lite annat jobbfix och en sväng på stan för att köpa en liten överraskningspresent till min P. Det är viktigt med överraskningar tycker jag. Det behövs inte vara några avancerade grejer men bara känslan av att någon tänkt till och gjort något för att göra någon glad tycker jag är fin. 




Nu sprider sig goda dofter här i huset. P lagar kycklingwok och jag, jag bara sitter här i soffan och har det bra. Skall faktiskt gör en liten insats nu och styra upp morgondagens mellokväll med min syster och hennes fina familj. Vissa tycker att melodifestivalupplägget med flera deltävlingar är helt kasst men jag tycker det är hur bra som helst att det är något annat på tv än Gladiatorerna eller Fångarna på fortet som är så galet uttjatat. Men smaken är som baken…

Lucky weekend på er!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images