GLAD PÅSK...

april 13, 2017



Efter att ha jobbat halvdag idag så checkade jag ut vid lunchtid. Känns så skönt att ha hela påskhelgen framför mig efter en speciell helg och vecka. Det tog sin tid innan jag landade ner till normalläge igen men jag märker att jag ff är känslig för ljud. Hör jag en polisbil eller ambulans med sirener på så går ljudminnet i gång direkt. Jag rycker till och en olustig känsla sprids i kroppen. Men det går över snabbt som tur är.

I går efter jobbet gick jag en sväng på stan och köpte påskpresenter till Loa. Hittade nya fjädrar till riset också i en blomsterbutik på Regeringsgatan. Fin färg tycker jag! I övrigt blir det inte så mycket påskpyntande här direkt. Jag tycker helgen är så kort. Så fort man har tagit fram grejerna så skall de väck igen. Sen är ju påskpyntet nerpackat i en kartong som är placerad någonstans i förråden i källaren. Nääää det får räcka med ris och fjädrar.




Om vi orkar så blir det middag på Surfers i kväll. Vi är båda rätt slitna så det kan bli en kväll hemma i soffan i stället. I morgon blir det påskbrunch med ungdomarna i familjen. I alla fall några av dem. Vendela och Joakim har rest till London idag så de firar påsk på egen hand. Sen ser vi fram emot vår bröllopsdag på söndag. Då ska vi fira!!!

Ha en fortsatt fin skärtorsdag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images