DEBUT STOCKHOLM ODENPLAN...

augusti 21, 2017



I lördags besökte vi den nya pendeltågsstationen Stockholm Odenplan för första gången. Vi åkte låååååååååångt ner under marken, långt under tunnelbanan när vi skulle ta pendeln till Solna och Mall of Scandinavia. Ljust, nytt och fräscht men lite konstigt att veta att vi var så långt ner under marken. Nu ska jag bara lära mig att hitta där nere också. När vi skulle till Solna var det inga problem men att hitta rätt utgång när vi kom tillbaka det var värre. Vi kom upp i helt fel ände av Odenplan ha ha 😂.

Vi var mer lyckosamma när det gäller shoppingen i alla fall. Ett par sommarsandaler på rea och en partytop lyckades jag få tag på.

Men jag måste ändå säga att jag saknar Karlbergs station. Den var så mysig på något sätt...




Nu har damerna rest tillbaka till Visby igen och det var två nöjda tjejer som blev avlämnade på Bromma Airport igår. Vi ses som tur är om ett par veckor igen när vi åker ner till Gotland för att ha byggmöte. 

Nu är det dags för en powerwalk!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images