HALLWYLSKA OCH BOLLYWOODMUSIKAL...

augusti 17, 2017



I tisdags var jag med min fina vän Anna på Hallwylska och åt lite god mat och uppdaterade oss på hur vi har haft det under sommaren. När vi var färdigpratade, om man nu någonsin blir det, så gick vi vidare till Gustav Adolfs Torg för att kolla på Bollywoodmusikalen som invigde Stockholm Kulturfestival. Så häftigt att se! Härlig musik och fantastisk dans. Jag ska försöka att bli lite bättre på att nyttja det stora utbudet av aktiviteter som den här staden faktiskt bjuder på. Det har inte blivit så mycket av det under det här året som vi faktiskt har bott här i Stockholm av olika anledningar men nu har vi ju landat ner här och kommit på plats och då kan vi förhoppningsvis få lite mer tid över.

En mysig kväll!




Bjuder på några halvsuddiga mobilbilder från tisdagen. Jag hann inte hemförbi och hämta kameran efter jobbet men det får gå...

Nu har den här jobbveckan också snart gått i mål och det har varit full rulle varje dag. Jobb och träning och i går blev det en spontan dejt med min fd chef från Norge som var i Stockholm. Vi möttes upp på stan. Så roligt att träffa henne igen 😊.

I kväll blir det städning här hemma och i morgon kommer småtjejerna från Gotland upp hit. Det ska bli så roligt att de kommer och jag hoppas att vi kan få ihop en dejt med de andra barnen i familjen också. 

Ha en fin avslutning på veckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images