FOOD PHARMACY...

augusti 25, 2017



Sen... när vi kommer hem från vår lilla semestertripp som vi beger oss av på i morgon då ska jag doktorera i den här boken; Food Pharmacy; boken om hur man äter den mest hälsosamma och antiinflammatoriska maten. Jag har hört så mycket om den och vem vet, det kanske blir min nya bibel. Även om vi tänker en hel på vad vi äter så finns det utvecklingspotential om man säger så... Helt klart äter vi för mycket kött och just den delen behöver vi dra ner på både av miljö- och hälsomässiga skäl. Vem vet, det kanske är nu det händer...

Den ser i alla fall ut att innehålla recept på många goda rätter.




Vad säger vi om den här veckan då... stressigt med mycket jobb men igår kväll pausade vi och umgicks med kollegor från vårt förra jobb. Så roligt att träffa dem igen, ta ett glas bubbel, fira av en fd kollega som jobbade sin sista dag och äta god mat ihop innan vi promenerade hem.

Efter att ha summerat ihop den här jobbveckan idag så känner jag att jag är i fas och kan koppla av under tiden vi är på resande fot men å andra sidan brukar det inte riktigt ligga för mig att inte kunna koppla av när jag är på vift ha ha 😀. Och det är jag väldigt tacksam för... att jag har lätt för att koppla bort.

Vi ses i Antibes!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images