NÄR MAN SKA FÅ TRÄFFA FINA VÄNNER IGEN...

januari 09, 2020

Inlägget innehåller reklamlänkar till Peak Performance, Miinto och Ellos.


Heeey!

Vet ni... snart är det dags igen; dags för att ha kul igen med de här sköna damerna. De här fyra kom ju över till mig på Gotland några dagar i mitten på september och ja vad ska man säga... Herrejösses så roligt vi hade. Nu ska vi, om bara några veckor, ha roligt ihop igen. I Lofsdalen den här gången och som jag ser fram emot det! Visst är det härligt när man vet redan innan att det kommer att bli så roligt från första stund. För precis så är det med de här bloggande sköningarna...  


Det fotas, bloggas och instagrammas mest hela tiden... Här sitter vi på Creperiet i Visby och låter maten kallna...


Helenas blogg hittar ni HÄR. Helena den mest genomtänkta klassiska stilsäkra jag känner. Det finns knappt ingenting som kommer in i den här energiknippens hem som inte kommer att stanna där hur länge som helst. 


Katarinas blogg hittar ni HÄR. Och den här knasfian då... hon som så generöst bjöd in den där gången när jag fick möjlighet att träffa dessa underbara tjejer för för första gången. HÄR kan ni kolla in hur den oförglömliga dagen och kvällen var. Inkluderande som få är hon <3.


Ulricas blogg finns HÄR. En tjej som är så galet duktig på att fotografera och som delar med sig av all sin kunskap hon har utan att blinka utan förbehåll. Hon delar glatt med sig av allt hon kan och en tjej som är så oändligt mycket mer än vad hon själv förstår. 


Och den andra Helenas blogg finns HÄR. Hon som ALLTID är snygg i håret oavsett när på dygnet man ser henne. Hur är det möjligt liksom? Hon bara swishar till det lite bara sisådär... Själv måste jag lägga hur mycket tid som helst på att få håret typ halvdant och ändå faller allt ihop så fort jag går utanför dörren och det är lite fuktigt eller blåsigt men hennes det är bara sådär snyggt fluffigt hela tiden. Suck... så avundsjuk jag är... Snygg-Helena ska denna starka tjej få heta från och med nu!


Bilden har jag lånat av Ulrica och ja här är vi en solig dag på Toftastranden i september. Vi har inte setts samlade alla sen dess men snart är det dags att ge sig ut i backarna eller i skidspåren om vädret tillåter så nu är det dags att plocka fram skidstassen igen. Jag köpte ju en ny till förra säsongen som ni kan kolla in HÄR men om ni vill ha en vit skidjacka till bra pris så kan ni fynda en HÄR om ni skyndar er på. Är ni sugna på ett par riktigt snygga skidbyxor så finns de allra snyggaste HÄR. Behöver ni ett underställ så finns det ett supersnyggt HÄR och HÄR.

Idag har det bara varit en helt vanlig dag i januari... jobb hela dagen och sen tvättstugan, laga middag och plocka undan det sista av jul- och adventsgrejerna. I morgon väntar en ny dag; veckan sista jobbardag för oss som jobbar måndag-fredag. Fredagar är en härlig jobbdag tycker jag. Man rundar av, alla på jobbet är rätt happy inför helgen och har man tur så kan man runda av lite tidigare än vad man brukar övriga dagar i veckan. 

Lucky Weekend!

KRAM!

You Might Also Like

8 kommentarer

  1. Så fint du beskriver dina vänner på ett äkta sätt! Men du glömde bort att skriva några fina sanna ord om dig själv! ;) =)
    Ni kommer säkert få en fin vistelse i Lofsdalen också, hoppas vädret är med er!
    Vi åker upp till vår hytte i Vemdalen om ett par veckor, för att gå på ölmarknad. Kul att det händer lite runtomkring tycker jag, som inte åker skidor just... Men först blir det en tripp till Smögen innan dess ;)
    Kram, god fortsättning och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken fin kommentar från dig Maria! Stort tack vad gullig du är!!! Ja vi hoppas på fint väder och det är ju mysigt att vara i fjällvärlden även om man inte åker skidor. Ett år skadade jag axeln och kunde inte åka och förra året kunde jag bara åka lite på grund av mitt trasiga knä men jag njöt ändå. Ha det toppen på ölmarknaden och även på trippen till Smögen, och ha en fin helg! Kramar //Tina

      Radera
  2. Så kul och härligt att ha något så skoj att se fram emot.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härligt att ha roliga saker att se fram emot :-). Kram och ha en fin helg! //Tina

      Radera
  3. Men åh vad roligt ni kommer att ha det! Med det sköna gänget är succén given! :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kommer att bli superskoj. Härliga tjejer! Kram och ha en fin helg Lena. //Tina

      Radera
  4. Galet roligt kommer det bli <3 Kan knappt vänta ju...
    Kraaaaam sötfia <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Det ska bli såååååå kul. Måtte dagarna gå fort nu. Kramar //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images