NU KÖR JAG PÅ BEIGE...

januari 11, 2020

Inlägget innehåller reklamlämlar till H&M, Ellos och Lindex.


Hej på er!

Hoppas att ni har en skön lördag! Själv har jag varit en sväng nere till City och det var förvånansvärt lite folk på stan. Jag hittade inte allt jag ville få tag på till nästa lördag men jag är en bit på väg i alla fall. På vägen hem mötte jag upp äldsta sonen, hans familj och Per som åkte skridskor i Vasaparken. Loa älskar att åka skridskor och lilla Majken med. Majken har äntligen lärt sig gå efter att ha varit trög i starten men en dag reste hon sig bara upp och började gå och nu står hon redan på ett par skridskor och älskar det!

Jag tänkte jag skulle visa några nya fynd. Jag är ju inte en person som tar ut svängarna färgmässigt direkt. Jag håller mig oftast till enfärgat i form av svart, vitt, beige, marinblått och dovt rosa som ni säkert har märkt men jag kan ju faktiskt ibland hitta mönstrade toppar och blusar också. Just nu tokgillar jag beige och off white och så här såg jag ut häromdagen när jag var på väg till jobbet. Vitt, off white och beige är ju väldigt hett just nu och visst är det härligt att man inte måste anpassa färgerna efter årstid längre. 





Tröjan som jag blev så förälskad i hittade jag HÄR och det är ett riktigt bra pris på den nu. Byxorna finns HÄR. Fuskpälsen är från förra året och det kanske kan vara knepigt att hitta en liknande nu, kanske på rea någonstans men HÄR finns ett hett alternativ. En supersnygg ljus kappa till ett pangpris som funkar om det inte är superkallt ute finns  HÄR. Bootsen kommer från Vagabond. Väskan är från LV.

Härligt med lördagkväll eller hur? Vi passar på att att ta det lite lugnt här hemma för nu börjar det fyllas på i kalendern framöver. Våren kommer att bjuda på massor av roliga grejer så vi passar på att ha ett skönt soffhäng här hemma i helgen.

Ha en fortsatt fin kväll alla ni härliga som tittar in.

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Mycket snyggt din beigea stil.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Den där fuskisen är så snygg. Och tröjan var ju riktigt läcker i kragen.

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var ett billigt kap, den där kappan. Trivs med den och jag håller med, jag föll för kragen. Kramar //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images