VI HAR FIRAT EN 20-ÅRING...

april 03, 2016




OMG vilket tempo det har varit den senaste veckan. Det har verkligen inte funnits en minut över till bloggen och jag ber så himla mycket om ursäkt för det. Är så glad över att ni hänger kvar och tittar in :-)! 

I slutet av veckan fick vi till ett avslut vad gäller försäljningen av huset och det känns så sagolikt skönt att få lägga det bakom oss nu. De nya ägarna kommer att passa så bra in i huset och det känns jättebra! Vi har ännu knappt hunnit smälta att affären är i hamn för i helgen har vi firat Vendela som fyller 20 år idag. För mig avslutades fredagen med en tapaskväll hos mina bonusbarns mamma; Ps exfru alltså. Mysig kväll med god mat, vin, prat och skratt :-). När jag kom hem hade Johannes, Jacob  och Linda landat in för att överaska lillasyster på 20-årsdagen. 

Efter en mysig lördag samlades vi alla med barnens pappa med sin sambo här hemma för att skåla i bubbel. Gissa om Vendela blev förvånad när bröderna och Linda hoppade fram och sjöng "Ja må hon leva". Jag blir så varm i mammahjärtat för att de gjorde detta för sin syster. Kärlek!!!

Vendela hade önskat sig en kväll på Surfers och så fick det bli!




I kväll har vi firat Vendela här hemma med nära och kära. Vi har premiärgrillat och haft det supermysig och nu mina vänner är jag slut som artist. Jag halvligger här i soffan och är så trött så jag vet knappt vad jag heter men fi tusan vad det har varit värt det. 

Tur att jag har tagit lite ledigt i morgon fm så att jag kan få varva ner lite innan det är dags för en ny jobbvecka och en ny helg som inte kommer att gå av för hackor den heller...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images