ALLTSÅ... LÖRDAGSFRUKOST...

september 09, 2017



Att få sova länge en lördagsmorgon och starta upp dagen med en långfrukost ja, det kan vara något av det bästa som finns. De senaste veckorna har varit rätt intensiva och det känns som att det var längesen vi hade en lördag som vi inte har några planer för. 

Älskar att sitta längre med min tekanna, surfa runt på datorn och filosofera lite i största allmänhet. Så skönt att vara här hemma också!




Det får nog bli en promenad ner på stan idag. Jag behöver hitta ett par skor till min outfit som jag ska ha på mig på bröllopet vi ska på om två veckor. En fin vän ska få sin P och jag kan redan nu se framför mig hur vackert allt kommer vara. Älskar bröllop!!!

Ha en fortsatt fin lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images