SOOOOL x 2...

december 30, 2013



Äntligen kom då solen. Den har verkligen varit frånvarande i princip hela julhelgen. Gråväder, regn och rusk är vad den här julen har bjudit på men idag blev jag så glad när jag till slut fick se både blå himmel och sol.

Med solen kom också en annan sol, en fin vän; Jenny, ut hit till Tofta. Vi har druckit the och pratat om livets alla mysterier, så där som bara tjejer kan, hela eftermiddagen :-). Lika härligt som livet kan vara lika konstigt och upp och ner kan det också vara under perioder. Det är väl det som är livet antar jag...  Tack Jenny för en mysig eftermiddag!







Nu har solen gått ner för längesen och i kväll står det Sushi på menyn. Yummie Yummie!!! I morgon är det nyårsafton. 2013 tar slut och ett nytt år skall ta vid. Nu skall 2013 summeras och nya planer för 2014 skall läggas upp. Jag är dock inte så bra på det där med planer längre... det blir oftast så att jag tar det som det kommer. Är det något som jag blivit bättre på med åren så är det att Carpe Diema, YOLOa och alla andra uttryck man kan hitta på runt omkring ämnet. Min kontrollsida och min mer spontana, och avslappnade sida av mig själv har fått bättre kontakt med varandra de senaste åren. Jag tror det är bra för mig!

KRAM!




You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images