ITALIENAREN...

augusti 28, 2014



I morgon är det dags att fira igen och då skall vi gå till det här stället; "Italienaren" mitt  i Visby som öppnade nu till sommaren. Alla våra vänner har redan varit här men vi som har varit lantisar hela sommaren har ju inte riktigt hunnit prova det här mysiga stället än. Men i morgon skall vi slå till, då firar vi årsdagen för när vi; jag och P bestämde oss för att vi skulle vara vi. Den dagen förändrade våra liv och det skall vi fira BIG TIME! 

Jag har sagt det förut och med risk för att bli tjatig så måste jag säga att vi är så bortskämda med riktigt bra krogar här i Visby. Skall ni gå ut och äta god mat så rekommenderar jag; Amarillo, Surfers, Masters, Bolaget, Wallers, Creperiet, Donners, Bakfickan eller Kitchen & Table. Ni kommer inte att bli besvikna. Förhoppningsvis kommer även Italienaren att kvala in på den här listan framöver. Det visar sig efter morgondagens besök men det ser lovande ut i alla fall :-).  




I kväll har vi lyxat till det med Chicken Thai här hemma. Alla tjejerna har varit hemma till middagen i kväll och det är så härligt att sitta länge kring middagsbordet och snicksnacka om allt möjligt med de där brudarna… våra brudar! Underbara samtal :-)!

I morgon kväll blir det samtal, oss vuxna emellan…

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images