MIN FINA...

augusti 13, 2014



Det här mina vänner, det är min vackra dotter! Idag har vi haft mor & dottertid och då passade vi på att äta libanesiskt på Beyrouth. Kycklingspettet med tillbehör är alltid ett säkert kort och portionerna är ju som gjorda för en hel karl… Vi var mätta och belåtna när vi gick därifrån kan jag säga :-).

Nu väntar sista året på gymnasiet för Vendela och sen är det dags för henne att ge sig ut i vida världen. Tänk att hon redan har blivit så stor vår älskade lilla trollunge.




Eftermiddagen har jag tillbringat hos Linda på Frisörcompaniet som fixat till mitt hår. Det var verkligen välbehövligt efter en sommar med sol och salta bad. Så skönt att få bort den där hemska utväxten och få köpa upp mig på lite nya hårprodukter. 

I kväll är det uppstart vad gäller planering av vad som skall fixas här hemma i vinter; braskamin, nytt golv i allrummet, make-over i sovrummen, fiber till sommarstugan mm… ja, vi kommer att ha lite att pyssla med i höst och vinter…

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images