FÖRE OCH EFTER...

november 08, 2014




Vilken skillnad det blev med den nya garderoben. Den är förvisso inte lika djup som den gamla men betydligt bredare och rymmer massor! Och det bästa är att jag har fått det mesta av utrymmet och det känns så lyxigt att ha allt på en och samma plats. Stackars P han får fortsätta att ha alla sina grejer på annan plats i huset men han verkar ta det med ro :-). Han gav upp garderoben lite för lätt men jag misstänker att han tänker att allt jag gör kommer att gå så mycket snabbare nu när jag har allt samlat på ett och samma ställe och inte vimsar runt och letar efter alla kläder och prylar. Förkortad väntetid med andra ord...




Idag har vi tjejer i familjen varit ute på hemligt uppdrag. Det är ju pappas dag i morgon och då skall det ju firas så att det står härliga till. Vi hade fullt sjå på stan ett par timmar men nu är vi hemma igen och har tagit en fika med ugnsvarma wienerbröd. Ljuuuuvligt! Till middag blir det ugnsbakad rostbiff med tillbehör och köttet står redan inne i ugnen på låg värme. Det här är mitt bästa… att få umgås med min älskade familj och göra vardagliga saker; Vendela tar en tupplur i soffan, Lilly har tagit på sig sin kockmössa och förkläde och fixar egen juice i köket och Philippa sorterar sin leverans av jultidningar på rummet. Är så lycklig över att jag har allt det här fina…

Hoppas att ni alla har en riktigt bra lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images