TITTAT TILL STUGORNA...

november 22, 2014




Idag blev det en liten tur till landet för att kolla till stugorna. I morse tittade solen fram en snabbis men under dagen la sig ett grått fuktig täcke över ön igen så det blev en gråmulen tur. Som jag längtar ut dit nu. Den här hösten har varit full av aktiviteter på helgerna så det har varit lite för knappt om tid att åka ut men nästa helg då skall vi minsann njuta av en helg i lugn och ro. Lugn och ro… och få känna de där dofterna av hav och natur… 



Lite mossa från tomten fick följa med hem till 1:a adventspyntet. Det finns gott om den varan hos oss och det är ju alltid roligt att den kan komma till lite nytta också. Glädjande nog var det rätt mycket gräs i mossan så den där gräsgödningen vi spred i våras kanske har gett resultat till sist.

Nu är jag så trött så jag tror att jag skall ta mig en liten nap här i soffan. Ha en fortsatt skön lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images