HÄR ÄR DE, LILLYS MINTKYSSAR...

december 11, 2014



De är så himla fina, de där små söta kyssarna. Alldeles perfekta i konsistens och smak… Förlåt Lilly, jag kunde inte låta bli att tjyyyva en. De såg ju så himla goda ut!

Nu har vi Rocky roads och mintkyssar till jul. Kanske, om jag känner för det, så svänger jag ihop något mer smaskigt i helgen.




Vilka regniga stormiga dagar vi har haft här på ön. Och värre skall det tydligen bli till helgen. Burr! Jag och Vendela har precis varit ute och tagit en powerwalk i blåst och regn. Det var motigt som bara den innan men skönt när vi väl kom iväg. Jag är så galet nöjd över att det är gjort :-). 

Nu skall vi samla ihop oss här och åka och fira min fina mamma som fyller år idag. Ha en fortsatt fin torsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images