TID FÖR ATT LÄSA...

december 19, 2014



Gahh… ja, jag vet, jag har varit riktigt usel på att titta in här den här veckan. Tiden har inte alls varit med mig de här sista dagarna men nu äntligen är vi, sen några timmar, på plats här ute på landet. Jag kan väl inte påstå att jag har kommit ner i varv ännu men jag vet att det kommer. Luften och lugnet här ute är så bra för mig och det känns fantastiskt att ha oändligt med dagar och tid framför mig nu. Dagar och tid som jag skall få dela med de jag älskar allra allra mest. 

Vi skall inte resa någonstans över julen, vi har bara roliga saker inplanerade och julafton skall vi få fira hemma hos min fina syster med familj. Känns lyxigt att inte ha något speciellt på schemat och det bästa är att det här är bara början! Den här dagen startade upp med en mysig julavslutning för tjejerna, därefter några timmars jobb innan vi packade ihop och begav oss ut till Tofta. Nu har vi installerat oss här i soffan framför brasan; läst, fikat och bara varit. Snart skall vi börja laga lite mat, öppna en flaska vin, hänga lite till i soffan och fortsätta läsa.

Det känns bra det här!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images