ROCKY ROAD...

december 08, 2014



Det här smaskade vi på i går och det var så gott så att jag nästan dog en liten smula. Mörk choklad med Dumlekola, pistagenötter, jordnötter och minimarshmallows. MUMS! Receptet på Leilas klassiska Rocky Roads hittar du HÄR

Det finns ingen hejd på pysslet här hemma nu. I går Rocky Roads och idag lade Lilly sista handen vid sina mintkyssar. Hur skall vi klara av att inte äta upp allt innan jul undrar jag?! Jag skall visa bilder på mintkyssarna en annan idag för just nu står de på kylning...




 Idag har jag haft huset fullt av karlar! Tre som pysslade med mattläggningen i trappan och två som fixade med att borra upp ett runt hål genom husväggen. Trots att de var så många så blev inget klart idag. Nu sitter vi med ett stort hål i väggen som vi har fått fyllt med handdukar för att vi inte skall frysa ihjäl här inne. Det är så komiskt men fy och buuuuuu! Jag är så otålig nu och vill bara ha det här klart. Kanske i morgon, kanske på onsdag. Suck… 

Nu skall jag trösta mig med en kopp the och en bit ROCKY ROAD…

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images