THE BIG APPLE YEAAA...

december 26, 2014



Jag har fått så himla många fina julklappar i år och en av dem var ett stort äpple. Ja vet ni… i mitten på mars bär det i väg till New York igen. Till den där staden, som är så speciell så att man bara vill åka dit igen och igen och igen…

Och jag som inte ens gillar storstäder men New York är helt ok faktiskt. Det är lugnt men ändå pulserande, det är fult men ändå snyggt och den ena dagen är det kallt och den andra är det varmt… ja ni fattar. Det går helt enkelt inte att inte tycka om den här staden och den här gången skall vi bo i Soho vilket innebär att det är nära till shopping, bra restauranger och barer. 77 dagar kvar :-)!

Tack min älskade P!




Så har ännu en dag på jullovet passerat. Ett träningspass, några ärenden och middag med nästan alla barnen i familjen. Johannes har åkt tillbaka till Sthlm igen men Jacob är lyckligtvis kvar ett par dagar till. Nu laddar vi inför morgonkvällens mellandagsfest hos våra vänner M&M och herrejösses vad bra vi har det nu. Det här lyxiga livet skulle jag lätt kunna vänja mig vid. 

I natt hoppas jag dock att jag kan få sova utan några nattliga besök.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images