GODNATTPUSS...

september 10, 2015



Den här lilla skylten är väl för söt? Jag är inte särskilt förtjust i skyltar med olika typer av texter, det är inte min grej men den här är faktiskt ett undantag. Den står på hyllan som samtidigt är vår sänggavel och självklart godnattpussas vi innan vi somnar. Och javisst... vi pussades godnatt även innan skylten kom på plats :-). 




Nu är ännu en intensiv jobbvecka till ända för mig. I morgon är jag nämligen ledig för då skall vi resa upp till Stockholm för att träffa killarna och springa Stockholm Halvmara. Ja inte jag då förstås. Jag tittar på i vanlig ordning. Skall bli mysigt att få umgås med barnen (jag säger ff barnen trots att de är vuxna nu) och få ta en sväng på stan. Vi har med oss bilen så det kan nog bli en sväng till IKEA också.

Nu är det dags att börja fundera på vad som skall få följa med och packa stora väskan.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images