TADAAAAA...

september 29, 2015



Vi fick ihop den… vår nya rullvagn! Eller vad skall man säga… kanske inte så mycket jag då men P som har lite mer tålamod än jag tog sin an det lilla IKEA-projektet och ips vips så stod den där på plats. Vårt hus är ju inte något palats precis och man får hitta på alla möjliga smarta lösningar för att hitta utrymme till förvaring. Det här är ett sätt.





Idag har jag varit på massage och jösses vad skönt det var och så välbehövligt. Har bokat en ny timme som avslutning på nästa vecka och ser redan fram emot den. Något annat som jag också ser fram emot är att vi skall få fina vänner hem till oss på lördag. Det är nu hög tid att bestämma vad vi skall bjuda på… men jag tror att vi har en plan i alla fall.

Då var den här dagen snart slut och det är dags att ladda inför morgondagen… redan onsdag.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images