JOHANNES 25 ÅR...

januari 24, 2018



Här var vi och firade vår älskade fina Johannes som fyllde 25 år igår; på Ling Long, Story Hotels restaurang på Riddargatan. Det var håll-käften-gott kan jag meddela er. Och Surfers... håll i hatten för här har ni fått konkurrens. Jag åt deras Bang Bang, Tofu och Majskolvar med misosmör. Mums! 

En supermysig kväll!




Här är jubilaren med sitt crew... 

Vad hände med vädret idag?! Jag hade verkligen behövt haft gummistövlar på mig när jag gick till pendeln. Så trist men i morgon ska det tydligen bli plusgrader och sol. Det gillar jag! I morgon blir det hemmakontor och lunch med mina fd kollegor på Karolinska. Ska bli så kul att få se dem igen. Sen ips vips är det fredag igen. Ser fram emot att runda av veckan med en god middag, ett glas rött och soffhäng tillsammans med Skavlan.

Ha en fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Kanske ska testa restaurangen då, men jag bodde på hotellet förra året och frukosten var så simpel...
    Kram från Gunilla L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det! Liknande meny som Surfers har och någon rätt exempelvis Bang Bang var ännu godare tyckte vi. Håller med dig om frukosten... När de öppnade upp för rätt många år sedan hade de en superfrukost men den sista gången vi bodde där var den precis som du säger... så simpel. Skärpning där!!! Kramar tillbaka till dig Gunilla!

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images