SHOPPING...

januari 08, 2018




Min första lediga dag har jag tillbringat på det här stället; MoS. Det var knappt något folk där när jag kom dit efter lunch så jag kunde gå runt och fynda i lugn och ro. Och det första jag sprang på var en mjukisdress från Lexington med 40% rabatt. Katjing!!! Sen gick jag vidare till ROOM för att spana in handgjort porslin från House Doctor som jag förälskat mig i. Får sova på saken... och sen rasslade det bara till i plånboken gång på gång. Hittade massor av fina blusar och toppar och hittade också fyra! par byxor. 






I halvtid pausade jag och åt en GI-lax och tog ett glas vitt vin till. Det tyckte jag att jag var värd idag!

Nu är jag hemma igen och har sååå ont i fötterna. Men det var det värt!

I morgon väntar ännu en ledig dag. Härligt!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images