LEVAIN FRÅN FABRIQUE...

januari 14, 2018



Idag lyxade vi till det med ett levainbröd från Fabrique till frukost. De har öppnat ett litet bageri även här runt knuten där vi bor vilket så klart uppskattas. Jag är så himla glad över att vi hamnade här i Vasastan. Vi trivs så bra och allt finns verkligen utanför dörren; vad man än behöver; bagerier, matbutiker, caféer, klädbutiker, restauranger, kommunikationer mm. Jag är verkligen en riktig stadsråtta vilket är rätt märkligt eftersom jag är uppvuxen på landet. Men jag älskar att vara på landet då och då så en liten lantis är jag nog innerst inne trots allt.




Två dagar på nya jobbet har passerat och det känns toppen. Jag blir enormt väl mottagen och jag har fått intrycket att det är en toppenarbetsplats. Modernt, kreativt, ordning och reda och full aktivitet. Det passar mig! I veckan blir det en sväng till Visby för att jobba som det ser ut nu och i övrigt så tuffar det på med introduktionen. Trots att jag bara varit på plats i två dagar så var jag riktigt trött igår så det var ingen större aktivitet här hemma då. En promenad för att hämta lite luft sen har jag mest hängt i soffan och plöjt alla avsnitt av "Vår tid är nu". Sååå bra. Om ni inte sett den så passa på. Nu ska jag ta mig an "Bron". Jag började titta på den när första säsongen kom ut men jag fastnade aldrig men alla säger att den är så bra så jag ska ge den en ny chans. Såg om första avsnittet igår så jag ska plöja ett par till lite senare. Men först en PW.

Ha en fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images