CRÊPERIET...

april 26, 2018



Här har jag varit idag och ätit lunch med min kompis Anette; på Crêperiet som ligger vid Wallérs Plats inne i Visby. Dit måste ni gå om ni inte varit där och gillar galetter. Jag kände att jag verkligen hade abstinens efter min favorit; Galette med bacon, kyckling, tomat, ruccola och vitlökscreme men jag brukar hoppa över kycklingen och nöjer mig med bacon för det tycker jag är allra godast.

Man får passa på och besöka sina favoriter när man är på ön.




Apropå favoriter så har jag svårt att smälta att Avicii inte finns med oss längre. Jag tokkillar hans musik och det är så sorgligt allting. Jag tror att det känns lite extra för att han är precis i mina söners ålder och då kommer det lite för nära på något sätt. Sen var han så stor för alla, oavsett ålder, känns det som. Hans musik spände över flera generationer och väldigt många gillade det han gjorde. Så tråkigt att han inte orkade vara med längre.

Ledsamt...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images