PROMENAD TILL BAGERIET OCH ÄNTLIGEN SOL...

april 02, 2018




Idag vaknade vi upp till soooool! Blåsigt som tusan men det gjorde ingenting för jag var lycklig som ett barn över att solen äntligen visade sig. Efter frukost tog vi en promenad till vårt lokala bageri och det blev en liten påse med smått och gott som fick följa med hem. 



Här har jag suttit parkerad hela eftermiddagen; i det soligaste hörnet på altanen med en kopp fika. Så ljuvligt skönt att den äntligen kom... våren. Och så skönt att jag/vi fortfarande kommer att vara kvar en dag till innan vi reser hem till Stockholm igen. Jag har en jobbdag kvar här på ön och sen flyger jag upp till Arlanda på onsdag morgon. P stannar lite längre hos sina tjejer. Känner mig så priviligerad att få ha två hem, på två fina ställen att växla mellan och en familj som är amazing. Det har kostat på en hel del att få till den tillvaro vi har idag; vägen har inte varit spikrak om man säger så men vem har sagt att livet ska vara lätt. Jag är ödmjukt tacksam och stolt över det vi har fått till tillsammans; jag och min P.

Hoppas att ni har haft en lika fin påsk som vi har haft!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images