ETT BESÖK PÅ BERSÅ...

april 30, 2018



Här kvistade jag förbi en snabbis idag för att hämta upp lite grejer som jag spanat in tidigare i helgen. Berså är en kombinerad inredningsbutik och café som ligger på Toftavägen strax innan kyrkan och och där har Maria som driver stället massor av fina saker. Åker ni förbi så måste ni stanna till en stund. Så mysigt!




De här speglarna har jag ju totalt snöat in på och idag slog jag till...




Jag valde den näst största och jag knep den sista. Lucky me!




Det blev också den lilla pallen som ni ser där rakt fram på golvet; en barnpall från Tibet... bara en sån sak... och en liten korg. 




Nu har jag packat ihop mitt hemmakontor och lagom till det så kom regnet... Ett riktgt valborgsväder med regn och blåst men i år blir det inget speciellt firande för oss eftersom vi reser tillbaka till Stockholm tidigt i morgon. Vi hade ju gärna åkt hem lite senare på dagen men det fanns inga lediga bilplatser kvar för vi var lite för sent ute. Vi har inte lärt oss att som "fastlänning" måste man ju boka i tid om man vill ha en bil med. Vi är ju vana med att alltid ha rest motsatta vändor och då finns det alltid plats. Den här svängen måste vi ha med bilen eftersom vi ska bila ner  till Hamburg i nästa vecka så det var inget att välja på men annars vill vi inte gärna ha den med till Stockholm. Både dyrt och bökigt...

Ha ett riktigt fint Valborgsfirande ni alla!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images