TILLBAKA...

april 19, 2018



Såja, då var jag tillbaka i storstan igen efter en härlig tripp till ön. Det har varit bra och intressanta dagar och det kan nog inte vara något annat på en flygplats. Det rör på sig hela tiden och det är så intressant att få ta del av hur allt fungerar. Härligt också att få komma ut till lugna Tofta och att få somna och vakna till fågelkvitter. Är man det minsta stressad så rinner allt av en direkt så fort man sätter sig i bilen och styr söderut. Det är som meditation... men underbart är kort, en övernattning sen var det dags att runda av för den här gången.

Älskar att flyga när det är fint väder... man får se så mycket av hur allt egentligen ser ut och det är ju så häftigt! Att få se Gotska Sandön, Fårö, hela norra Gotland över till Slitesidan och ner till Visby ovanifrån när man flyger in är ju amazing. Har man riktig tur om vädret är bra så kan man samtidigt se Nynäshamns inlopp med en Gotlandsfärja på väg in som jag har gjort någon gång. Det är magi! På väg hem i kväll satt jag tyvärr på fel sida i flygplanet. Hade jag suttit på andra sidan hade jag kunnat sett hem. Måste tänka på det nästa gång. Nu fick jag nöja mig med Globen och Tele2 Arena men det är ju fint det också!

I morgon är det fredag och jag rundar av dagen på Arlanda sen blir det en lugn och skön fredagkväll. Men på lördag växlar vi upp igen. Då väntar roligheter!

Ha det fint så länge!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images