ETT PAR NYA SNEAKERS...

maj 16, 2018




De här godingarna hittade jag i en av butikerna i Sky City i går; ett par sneakers från Jim Rickey. Så sköna och med en liten silverdetalj där bak, silvertjej som jag är. Vi kommer nog att få många sköna steg ihop. Shoppingen på Arlanda är för övrigt riktigt bra. Det finns allt möjligt där och jag passar ofta på att handla där efter jobbet på vägen hem. Jag slipper att gå ner på stan när jag kommer hem och det uppskattar jag. Tidigare när jag inte bodde här i Stockholm då älskade jag att strosa runt i butikerna nere i City. Det gillar jag inte alls nu. För trångt och för mycket folk. Jag tycker det är mycket mysigare att handla i områden där det är lite lugnare.





I natt kom en magbacill på besök och det är aldrig roligt. Jag som älskar att äta mat har inte haft någon matlust alls idag men nu är jag så hungrig så jag nästan svimmar och det enda som jag är sugen på är pizza. Det är kanske att utmana ödet men jag känner mig stabil så nu blir det ett litet besök på 800° om tio minuter.

I morgon blir det jobb i Visby över dagen sen är det redan fredag igen. Hej vad det går...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images