PARASOLLET KOM FRAM TILL SLUT...

maj 27, 2018




Efter mycket om och men så kom äntligen vårt nya parasoll på plats här på ön. För att göra en lång historia kort så verkar det vara helt unikt att vilja ha en annan leveransadress än faktureringsadress; i vårt fall till mina föräldrar i Visby eftersom vi inte visste om vi skulle vara på ön när det skulle levereras. När det väl gick att ordna efter flera turer så visade det sig att min mamma inte kunde hämta ut parasollet när det skulle levereras eftersom hon också måste visa mitt leg på grund av att det var jag som hade beställt det. Suck... Parasollet fick gå tillbaka och beställas i min mammas namn och efter en vecka så kom det tillbaka... och vet ni.. då stod det fortfarande i mitt namn men nu tyckte mannen som lämnade parasollet att det fick vara slut på tokigheterna och lät mamma hämta ut det. Tack för det, nu är det på plats här i Tofta och nu ska vi bara hitta en snygg fot till.





Ser nu att klänningen korvar sig på ett underligt sätt; det ser ju helt galet ut... ni fattar... men jag får bjuda på det ha ha.

Idag är det strålande väder och jag ska ut och slänga mig i en solstol. P och Lilly målar på... men jag tar igen det lite senare. Det är ju ändå mors dag och då kan man väl få lata sig lite, eller hur?

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images