LÄNGTAR EFTER MINA SMÅ JUVELER...

januari 23, 2019


Hej hej,

Som jag längtar efter de här små nu. Har inte träffat dem sen innan vi reste till Gotland och det är ju på tok för längesen. Jag brukar försöka att sluta tidigare lite då och då för att få gosa med dem efter att Loa varit på förskolan men den här veckan har det inte gått att få till. Men på fredag ses vi igen för då ska vi alla tillsammans fira Johannes. Wiiieee!!!

Tills vi ses så får jag bläddra i den här gulliga kalendern med en massa bilder av dem som jag fick i julklapp. Och det är ju mysigt det med.


I morgon väntar jobb i Norrköping och sen är det redan fredag igen. Hej vad det går nu... I nästa vecka och framåt i februari väntar massor av roligheter så februari kommer förhoppningsvis också att rassla förbi rätt snabbt. För i mars, då kommer våren i min värld... eller, den börjar i alla att visa sig lite då och då.

Ha en bra avslutning på den här onsdagen!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Vilken fin kalender med dina barnbarn i.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den söt <3 . Kramar //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images