MARSHALL I JULKLAPP FRÅN PER...

januari 06, 2019



Hej och god eftermiddag!

De här snygga lurarna från Marshall fick av Per i julklapp. Jag har tittat runt så mycket efter ett par lurar som inte ser ut som hörselkåpor på mig. Ni vet såna där som man har på landet när man kör traktor. Mitt huvud är ganska litet och jag ser ju ut som en Teletubbie när jag får på mig ett par Bose eller liknande men de här snyggingarna trivs jag toppen i. Ljudet är också bra och funkar utmärkt för mig när jag tittar på film på datorn, eller som jag ser framför mig... när jag går ut på mina powerwalks framöver.



Vilken gråmulen dag vi har... gråare än gråast skulle jag vilja säga men sent omsider ska vi nu ta tag i den här dagen efter en riktig slow start. Per ska träna och jag ska ska göra debut med Yinyogan som jag skrev om igår. Sen får det nog bli en stilla promenad till Torsplan för att handla till middagen.  

Ha en underbar söndag så ses vi i veckan som kommer!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Så snygga, och hoppas yogan gick bra.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är de fina! Yogan känns jättebra och jag inbillar mig att jag fått lite mer energi redan. Kram //Tina

      Radera
  2. Jag är som du, blir nästan stressad av att ha en träningstid att passa.Nej ,jag är verkligen en ensamvarg när det kommmer till träningspass. Kommer jag inte ut på det jag tänkt blir jag tjurig säger min man ... Stick ut och spring är du snäll, säger han då😂Hoppas du hittar det du söker med yogan ..
    Och Steam hotell.... 🙏👌Det är nåt att vänta på det!!
    Kraaaam Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här... gillar att träna för mig själv. Jag tror att yogan kommer att passa mig bra. Det känns så. Det var verkligen med lite sorg i hjärtat vi bokade av Steam men det finns ju som sagt kvar så det får bli en annan helg. Kramar tillbaka!!!

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images