SOLNEDGÅNG I GNISVÄRD...

januari 20, 2019


God morgon, eller snarare god förmiddag!

Här har vi tagit en lite lagom lång sovmorgon och ätit frukost i lugn och ro. Älskar verkligen det... att sakta i lugn och ro få starta upp dagen. 

Igår, när det var dags att runda av dagen och påbörja kvällens aktiviteter åkte vi förbi familjens lilla hus vid havet och kikade på solnedgången. Wow vad vackert det var. Jag tröttnar aldrig på det! Och just där är det lite extra magiskt för oss så klart.

Nu ska vi klä på oss ordentligt och bege oss ut på en promenad. Solen skiner och det är lite småblåsigt men vi passar på att tanka lite sol och frisk luft nu när vi är här. Sen i eftermiddag ska vi hem till mina föräldrar och fira lite försenad jul. Vi ska också hämta upp vår nya familjemedlem "Diana". Är så förväntansfull... vi har ju faktiskt inte sett henne live ännu.

Ha nu en härlig söndag!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Vilken vacker solnedgång kram och trevlig söndag Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var magisk! Tack detsamma :-) Kram //Tina

      Radera
  2. Hej och tack för fina ord om vårt uterum hos mig!
    Nu har jag läst ikapp här hos dig och njutit av vackra bilder från både Gotland och tjusig biosalong!
    Så mysigt! Förstår det som att du är från Gotland? Måste vara härligt att ha ett eget hus att återvända till lite då och då!
    Vilken glammig lokaltidning! Wow!
    Kram och ha en fortsatt fin söndagseftermiddag och kväll!
    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för fin återkoppling! Ja, jag är född och uppvuxen på Gotland men har bott härifrån i ett par omgångar. Sen några år tillbaka bor vi i Stockholm; min man kommer därifrån men har kvar vår lilla pärla som ligger i Tofta där jag är uppväxt. Underbart att få byta miljö då och då. Ja, ni vet ju hur det är :-). Ha en fin uppstart på nya veckan. Kram//Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images