JAG GICK BANANAS...

mars 31, 2019


God morgon!

Igår slog jag till med ett bak minsann. Vi hade en skål full av bananer som vi insåg att vi aldrig att skulle hinna att äta upp innan de gjort sitt. Vad gör man då... jo man svänger ihop en banankaka. Jag hittade receptet HÄR och den blev riktigt hög, fluffig och saftig. Det verkar inte vara någon hejd på mitt bakande nuförtiden...






I övrigt blev det en dag med röj i klädkammaren och städ. Det var inte så skönt som det såg ut ute. Solen strålade så vackert men det var så kallt. Stor skillnad mot i lördags så det passade bra med inre tjänst under gårdagen. 

Nu ska jag jobba undan i min to do-lista och sen är det dags att packa ihop det sista inför resan ner till Visby och Gotland för några dagars jobb. Det ska bli underbart att få andas lite Gotlandsluft igen. 

Vi ses på ön!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Den såg god ut din banankaka. Ha det så gott på Ön.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images