JAG KURERAR MIG...

januari 20, 2016



Är ledsen för att jag varit frånvarande så många dagar. Jag åkte på en magsjuka i slutet på helgen och sen har det bara fortsatt med feber och ont i halsen. Jag har känt mig helt däckad. Hela familjen har varit krasslig i någon form den senaste tiden så det var väl bara en tidsfråga innan det var min tur. Men nu börjar livet att återvända trots att jag går på darriga ben.

Jag är också ledsen över att jag missat en föreläsning i Stockholm med Stefan Einhorn som jag var inbokad på idag men det får gå. Han kommer väl förhoppningsvis att hålla fler framöver.

Hoppas att ni har det bra i snövädret! Det blev ju en riktig vinter till slut ändå. Men jag är nöjd nu för nu vill jag komma i gång med vårt altanbygge som vi har planerat in så fort snön försvinner och tjälen går ur marken. Nästa vecka ser det ut som att det skall bli sol och några plusgrader. Jag håller tummarna för att prognosen håller.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images