JAG NYPER MIG I ARMEN...

mars 24, 2016



Är det verkligen sant!? Ja det är det... vi vann budgivningen på den första lägenheten vi blev intresserade av på vår första tripp till Stockholm för att titta på potentiella lägenheter. Så mina damer och herrar här kommer ett litet bildregn (bilder lånade från Fastighetsbyrån) från VÅR lägenhet som ligger mellan Odenplan och S:t Eriksplan precis vid Vasaparken i Vasastan. En 2:a på en lugn adress som går att göra om till en 3:a. 

Vi checkade av nästan allt på vår önskelista och det hade vi aldrig kunnat drömma om; sekelskifteslägenhet med en solig balkong i sydväst från kök eller allrum, öppen spis, stor matplats med plats för många, diskmaskin, tvättmaskin, bra förvaring mm. Men jösses vad det gick undan; visning på söndagen, budgivning under måndagen och kontraktsskrivning på tisdagen. Så går det till i Stockholm. Tur att sönerna finns i stan så att de via fullmakt kunde skriva på. 



Kolla sovrummet. Det ser nästintill precis likadant ut som vårt sovrum vi har nu.

Idag har vi haft visning på vårt hus och det känns så skönt att den processen är igång också. Vi har i och för sig ingen brådska med att bli av med huset men det är klart att det är skönt att det rullar igång.

Nu har vi landat ner här ute på landet och jag är så lycklig över att vara här så jag är nästan lite yr i huvudet. Vi har inte bott här sen jul och vi har verkligen längtat ut hit. Nu skall vi bara vara. Vi har inte hunnit med något påskpyntade i år men det får gå. Det blir ju påsk i alla fall.

Ha en riktigt fin skärtorsdagskväll ni alla!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images