EN FAVORITFÄRG OCH KOMMENTARER SOM INTE "FASTNAR"...

januari 28, 2020

'

Hej igen!

Jag brukar ju fixa mina naglar på salong ett par ggr i månaden. Det är min extravagance här i livet för jag har så dåliga naglar och jag har varken tid eller tålamod att fixa med dem själv så då unnar jag mig det. Lite flärd i vardagen helt enkelt. Min favoritfärg vintertid är Essies Bordeux. Ni kan hitta just den färgen HÄR

Men nu var det egentligen inte det jag skulle skriva om utan om att just nu är det något knas med kommentarerna. När jag svara på era kommentarer på min blogg så "tar" de liksom inte och försvinner ut i tomma intet. Eller om jag kommentarer olika bloggar så fastnar kommentarerna inte. Det verkar vara något generellt fel så vi får väl se vad som händer och vad det beror på men jag vill ändå säga det så att ni inte tror att jag helt plötsligt har blivit snobbig.

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Åh, den färgen är väl fin... och så gillar jag lite ljungfärg! Sonhustrun brukar göra mina, och då brukar jag alltid välja en strasspärla på varje ringfinger..👌⚘
    Hoppas kommentarerna fastnar snart... drabbat mig hos vissa bloggar någon gång.
    Önskar Dig den bästa dagen...🌿🤩
    Kraaam Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en av mina absoluta favoritfärger! Snyggt med strasspärlor. Kramar // Tina

      Radera
  2. Jättefin färg och fina naglar! jag har aldrig (det är sant!!) fixat mina naglar på salong, men borde egentligen göra det för jag har också dåliga naglar som flisar sig och går av...
    Angående kommentarerna, jag har också haft det problemet. Jag tror att jag har lösningen. Åtminstone har det hjälpt mig. Jag använder ju mac som du, och då har jag ju safari som webläsare. Men... det är det som gör att det inte fungerar. För när jag går in via chrome då funkar allt. I alla fall för mig. Då kan jag svara i mitt eget kommentarsfält och jag kan skriva hos er andra. Jag upplever att jag bara har problem på Blogspot/Bloggers bloggar.
    Värt att testa i alla fall, kanske?
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har blivit beroende av att fixa naglarna på salong. Tycker det är superjobbigt att fixa dem själv. Tack för tips! Nu svarar jag via mobilen och då verkar det funka. Kramar och ha en fin helg! // Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images