I MORGON BÄR DET AV TILL ENKÖPING...

januari 14, 2020


Hello!

Nu är jag äntligen hemma igen efter en runda på stan efter jobbet. Jag har ätit middag och alldeles strax ska jag sätta mig i soffan och fortsätta med min bok som jag visade igår. Jag ska också styra upp lite tankar, för i morgon efter jobbet tar jag nämligen tåget hem till min fina vän Ulrica som styr upp både mig och bloggen då och då. Det är dags för lite förändringar och vi får se om mina tankar går att göra till verklighet. Eftersom jag är så risig rent tekniskt så är hon guld värd verkligen. Inte bara för teknikens skull så klart för hon är i allra högsta grad en fin vän men det är klart att jag uppskattar att få ha henne som förebild. Kolla in hennes blogg så fattar ni vad jag menar. Hon tar fantastiska bilder!

HÄR hittar ni Ulricas blogg.

I morgon önskar vi oss en mindre blåsig dag, eller hur?

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Vad mysigt! Hon är grym på det där. Har gjort min blogg också! Vi ska ses i nästa vecka.

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är hon. Hon är grym! Kul att du kom förbi så att vi också fick träffas <3 Kram //Tina

      Radera
  2. Åh, det blev så tomt här hemma när du åkt <3. Tack för en supermysig kväll!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad gullig du är vännen <3 Tack själv och tack för all hjälp. Du är fantastisk Ulrica! Kramar //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images