INREDNINGSTIDER OCH BOKTIPS...

januari 13, 2020

Inlägget innehåller reklamlänkar till Royal Design, Members och Adlibris.



Kuddfodral / Sittdyna / Smyckeskorg / Korg / Lampskärm / Ampel

Hej hej!

Jag tror faktiskt att min lust att inreda har kommit tillbaka. Den försvann ju där innan förra sommaren någon gång även om den gjorde små gästspel, men nu känner jag mig mer och mer taggad på att fixa både här hemma i Stockholm och i huset på Gotland. Vi skulle verkligen behöva några fler kuddar och den där randiga skulle passa bra hemma hos oss eftersom vi redan har ett gäng kuddar från Afroart. Jag är ju en korgnörd också och min inställning är att det alltid finns plats för en korg till hemma hos oss.






Korg / Taklampa / Bordslampa / Gardin / Sidobord / Byrå / Kruka / Fäll / Pläd / Knopp / Vägghylla / Kuddfodral

Visst är korgen här ovan snygg? Nya plädar skulle vi också behöva. De vi har är alldeles noppriga och har verkligen gjort sitt. Ljuslyktor spanar jag också efter... Skinn till våra stolar är också något jag suktar efter...



1. Ernst vas / 2. Gynning skål / 3. Lexington mugg / 4. Ernst Lykta

... och kolla in den här lyktan från ERNST. En sån har vi här hemma och den är så mysig att ha ute på balkongen på sommaren. Ja det finns en hel del att spana in nu till våren.

Idag har jag hunnit med en hel del. Jag har jobbat och avrundade dagen med ett frissabesök. Mitt hår har verkligen så dålig kvalitet just nu så vi körde en annorlunda variant idag med lite mörkare färgning som är mer skonsam för håret. Jag är fortfarande blond men har mer mörkare inslag i botten och det längesen jag inte var helt ljus. Vi får se om jag trivs i det eller inte. När Per kom hem tog vi en power walk och det var lite svalare i kväll men friskt och skönt ändå trots att det var lite blåsigt.

Ja, det var den måndagen det. Nu ska jag fortsätta och läsa min bok som jag kommit till mitten i. Den är sååååå spännande. Ni vet en sån där som är så svår att lägga ifrån sig och man vill aldrig släcka lampan när det är dags att sova. 



Jag har läst alla i den här serien och HÄR hittar du den och alla andra i samma serie.

Ha en fin avslutning på måndagskvällen!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Älskar den där färgskalan. Det ger ett sånt lugn! Och korgen, jaa, den är toppenfin.

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur. Visst är den härlig! Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images