OSTRON PÅ DONNERS BRASSERI...

augusti 11, 2016



Igår tog vi en paus i flyttröjet och då passade jag på att gå med den här bönan till Donners Brasseri och äta ostron. Jag har inte riktigt knäckt ostronkoden än men jag är försiktigt positiv. Det går bättre och bättre för varje gång.

En rolig kväll hade vi!!!

Jag märker att det mest är inlägg om restauranger och mat här inne på bloggen numer... ha ha men jag älskar att äta mat och då kan det bli så här :-).





Ja jösses vad vi har röjt den här veckan men det har gått superbra! Vi har tagit det lugnt här ute på landet på förmiddagarna, kört järnet inne i Visby på eftermiddagarna och sen haft kvällarna här ute i Tofta. Som tur är så har ju vädret varit rätt risigt den här veckan; blåsigt, kyligt och en del regnskurar hit och dit. Perfekt flyttröjarväder ju. Det har inte känts jobbigt alls och nu är vi nästan i mål. I morgon blir det lite småfix med det sista sen är vi redo för att ta emot flyttfirman och städfirman. 
Fredagskvällen avrundar vi sen hos vänner och det ska bli så roligt att träffa dem. Sista natten med gänget liksom. Men vi får hitta nya former för att träffas framöver. Det ordnar vi!

Nu är det tack och godnatt!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images