LILLA HUSET VID HAVET...

februari 05, 2018



Igår innan vi flög tillbaka till Stockholm tog vi en sväng till Gnisvärd förbi familjens lilla hus vid havet. Sommarlängtan var brutal kan jag säga. Känns inte alls som att det var ett halvår sedan som vi sa hej då till sommaren, stugan och semestern. Det var ju alldeles nyss ju. Tiden har gått så snabbt och jag hoppas att tiden går lika snabbt nu fram tills dess att det blir vår och varmt igen. För nu är det kallt alltså...typ minus 10 eller nåt...

På morgnarna glider jag numer ut till Arlanda med Arlanda Express och jösses vilken skillnad. Det finns ju en och annan avgångstid att välja på jämfört med pendeln och det finns wifi så att jag kan jobba även till och från jobbet. Snabbt går det också men på totalen tjänar jag väl inte speciellt mycket tid eftersom jag måste ta mig ner till Centralen men fördelarna väger över trots att det är lite dyrare. Men det får man unna sig...eller hur!

I kväll har jag tränat och nu är jag sååå trött. Snart dags att hoppa i säng.

Det var den här måndagen det...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images